poniedziałek, 6 lipca 2009

daty, daty, daty czyli historii ciąg dalszy

taaak na czy to stanąłem... ostatni rok studiów i pierwsza praca.
W roku 2000 odkryłem magię portali z ogłoszeniami towarzyskimi i czat. I wtedy się zaczęło. Nie czekałem już do 22 na tańsze połączenie modemowe, zaczynałem zaraz po pracy. Poznałem wtedy kilka fajnych osób, niestety z żadną nie utrzymuję kontaktów, były to raczej "przelotne" znajomości. Żle wyszedłem na tym finansowo, bo za telefon płaciłem w tym okresie 400- 600 zł miesięcznie, no i moja mama musiała w końcu wziąć kredyt i spłacić moje niemałe długi, a ja stwierdziłem że tak dłużej nie można, zmieniłem pracę i przeprowadziłem się do innego miasta.
Zaczęły się chude lata. Znów z internetu korzystałem raz w tygodniu w jakiejś kawiarence internetowej. Zapuściłem się w wiedzy o sieci strasznie, dosyć dodać że o istnieniu Allegro dowiedziałem się w 2005 roku.
Moje pierwsze zakupy przez internet... pamiętam... GymForm8, 2002 rok, w tym roku otworzyłem również konto w mBanku, wcześniej miałem w PKO, ale nie internetowe :-)
W roku 2004 kolejny raz zmieniłem stancję i wtedy mogłem zakrzyknąć- Hurra jestem w sieci. Mamy stałe łącze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz