środa, 17 listopada 2010

sms którego nikt nie wysłał c.d.

 Dostałem odpowiedź operatora. Jest taka jakiej się spodziewałem, chociaż miałem nadzieje na inną.
 Sprawdzono bardzo dokładnie działanie sieci, czy nie było problemów technicznych. Napisano że zabezpieczenia sieci są takie że nie ma możliwości włamania się na kartę sim by z niej skorzystać bez wiedzy właściciela. Dodatkowo wyjaśniono mi czym są usługi Premium SMS.
Następnie:
"W związku z powyższym brak jest podstaw do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji. Uprzejmie informujemy o zakończeniu postępowania reklamacyjnego"
Mimo zamknięcia procedury reklamacyjnej zdecydowałem się na jeszcze jedno pismo do operatora brzmiące mniej więcej tak:
 Witam, w odpowiedzi na Państwa pismo..... w którym odpisujecie Państwo na moją reklamację i jednocześnie zamykacie postępowanie reklamacyjne.
Pan który podpisał się pod pismem opisał szczegółowo zabezpieczenia sieci i procedury bezpieczeństwa, zapewnił także że wszystko zostało sprawdzone. Sieć działała prawidłowo i nie było możliwości nieuprawnionego użycia karty sim.
Dobrze. Ale ja wciąż uważam, mam nawet pewność, że ten sms premium nie był wysłany z mojego telefonu, ani z mojej karty sim.
Mam prośbę o podanie mi, bo myślę że macie taką możliwość, do kogo należy numer 75550 (firma, czy serwis internetowy) i jaka była treść wysłanego smsa. Postaram się samodzielnie ustalić skąd ten sms wziął się w moim bilingu.
Czekam na odpowiedź. Mam nadzieję że mimo zamknięcia procedury reklamacyjnej, odpowiedzą...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz