poniedziałek, 22 listopada 2010

bezpieczeństwo w sieci

Dziś w radiu miała miejsce dyskusja na temat Naszego bezpieczeństwa w sieci. Przypomniałem sobie swoja minę kiedy zobaczyłem jakie informacje pojawiły się w moim profilu w portalu społecznościowym Facebook. Dla jasności podam że żadnej z tych informacji nie podawałem w serwisie. Nie są to informacje dostępne dla osób oglądających profil, ale pomagające wyszukać znajomych.Wydaje mi się że jest to dosyć inteligentny zbiór informacji z innych serwisów, z analizy znajomych i informacji o nich. Niemniej jednak wszystko się zgadzało szkoła średnia, studia a nawet o zgrozo nazwa firmy w której pracuję.
Na szczęście nie odważyłem się podać hasła do swojej poczty e-mail...
Jak myślicie, facebook pobiera tylko listę kontaktów czy też nagłówki, a może całą zawartość poczty?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz