wtorek, 9 listopada 2010

"pusty"sms

Przeglądając fakturę za usługi telekomunikacyjne znalazłem taką pozycję: SMS Premium na numer 75550 za 5 złotych netto.




Zaniepokoiła mnie ta pozycja, bo nie wysyłam smsów premium, nie biorę udziału w głosowaniach smsowych na najlepszych tańczących, śpiewających czy innych konkursach telewizyjnych. Nie pociągają mnie loterie z wielkimi wygranymi.
Przeprowadziłem prywatne śledztwo:  11.10.2010- poniedziałek, dzień spędziłem w pracy. Przejrzałem elementy wysłane, odebrane i inne w telefonie. Nie ma śladu po takim smsie.
Mógł ktoś wysłać i wykasować z pamięci... Niemożliwe, (od momentu kradzieży telefonu pozostawionego na biurku) nie rozstaję się w pracy z telefonem nawet na minutę.
Wysłałem reklamację do operatora i czekam... mają 30 dni na odpowiedź.
Może ktoś z Internautów miał podobny przypadek, zna takie numery, czy da się wysłać sms i odebrać (np hasło dostępowe czy coś innego) bez użycia danego numeru i telefonu?

3 komentarze:

  1. Nie sądze żeby organizatorzy pustego sms zrobili ci takie coś. Ja gram osobiście w ta loterię i w moim odczuciu jest jak najbardziej ok. Może ktos z twoich domowników wysłał takiego smsa?

    OdpowiedzUsuń
  2. pisząc "pusty sms" nie miałem na myśli loterii pusty sms, taki tytuł wpisu przyszedł mi na myśl- może błędny- pomyślę nad zmianą

    OdpowiedzUsuń
  3. To nie musi byc wcale zadna loteria, a jakas usluga np, granie na czekanie. Co do pustego sma tak jak ktos napisal nie moga tak zrobic, ze sobie sami pobieraja kase od nas z konta. To my musimy jednak do nich wyslac tego smsa.

    OdpowiedzUsuń