poniedziałek, 23 sierpnia 2010

Z pamiętnika dawcy szpiku 2

Część pierwsza Pamiętnika: http://michaaaal.blogspot.com/2010/08/z-pamietnika-dawcy-szpiku.html
20 sierpnia 2010
 Dziś w skrzynce pocztowej znalazłem przesyłkę z Fundacji DKMS zawierającą m. in. pałeczki do poboru materiału genetycznego, deklarację i porcję informacji (ulotki). Zabieram się za analizę materiałów, czytanie instrukcji..
23 sierpnia 2010
Otwarty list leży już od piątku. czas się za niego zabrać. Szybka lektura, wypełnienie deklaracji- imię, nazwisko, waga, wzrost, pesel, podpis, przyklejenie naklejki. Zajęło mi to3 minuty
Teraz zabieramy się za pałeczki, aby pogmerać nimi w buzi... i gotowe.
W instrukcji napisali żeby drugą naklejkę z kodem paskowym przykleić tak jak na obrazku, ale ja nie dostałem takiego obrazka z instrukcją,nie ma też oznaczonego miejsca na naklejkę,  przyklejam go na trzymadełko do patyczków. Trudno, może nic się nie pomiesza.
To wszystko.
Jeszcze spacer na pocztę i gotowe. Rejestracja dawcy ukończona.
--------------------------------------
Już wiem gdzie nakleić tą drugą naklejkę... http://michaaaal.blogspot.com/2010/08/z-pamietnika-dawcy-3.html

7 komentarzy:

  1. wow ;-) wpisałam w google, naklejka dawca szpiku i wyskoczył mi Twój post ;-) na pocieszenie dodam, że ja i moja cała rodzina zrobiliśmy to samo co Ty na trzymadełko mam nadzieję, że będzie dobrze ;-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam,
    widocznie nikt wcześniej o takich problemach nie wspominał(może nie chciał się przyznać do tego że taka głupotka sprawia problemy). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. http://2.bp.blogspot.com/_jNIrKglyM7U/THZ4jzCikLI/AAAAAAAAADI/1QNIjx_54y4/s1600/KOD.jpg
    Już wszystko jasne...

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam głupie pytanie ten nr identyfikacyjny dnia dawcy to jest ten kod int?

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak , numer identyfikacyjny dnia dawcy to INT 001. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. I mi się przydała informacja gdzie przykleić drugi kod ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2 kod przyklej na papierek do ktorego wkładasz patyczki na jedno z "uszek" tam jest opisane miejsce

      Usuń