czwartek, 26 sierpnia 2010

Z pamiętnika dawcy 3

26 sierpnia 2010
Przeglądając statystyki odwiedzających bloga zauważyłem że wielu ludzi ma podobny problem do mnie.
Gdzie przykleić tą drugą nalepkę z kodem kreskowym.
Napisane jest że zgodnie z rysunkiem, ale na moim rysunku nie było takiej informacji...
Zwróciłem się dziś z zapytaniem do Fundacji dkms
Otrzymałem rysunek z zaznaczonym miejscem i od razu przedstawiam go Państwu.
Koniec z niepewnością i zastanawianiem się.
(Cieszę się że mimo niewiedzy naklejkę przykleiłem prawidłowo.)

Poprzednie posty na temat :
http://michaaaal.blogspot.com/2010/08/z-pamietnika-dawcy-szpiku.html
http://michaaaal.blogspot.com/2010/08/z-pamietnika-dawcy-szpiku-2.html

2 komentarze:

  1. wiem ,że to głupie pytanie ale gdzie jest rubryka "numer identyfikacyjny dnia dawcy"? czy bez tego będą jakieś większe komplikacje?

    OdpowiedzUsuń
  2. Numer identyfikacyjny dnia dawcy znajduje się po prawej stronie od dużego napisu "I Ty możesz uratować komuś życie!" Nie sądzę żeby kogoś zabijano za brak wpisania tego numeru :-)

    OdpowiedzUsuń