środa, 1 grudnia 2010

Jak wygrać Golfa

Od 18 października trwa w Plusie loteria sms. Można wygrać Golfa lub Passata.
Brałem udział w poprzedniej edycji konkursu (wtedy można było wygrać Alfę) i przyglądałem się konkursowi. Mam więc, wydaje mi się, sprawdzony sposób na wygranie auta.
Oczywiście można wygrać samochód wysyłając tylko jednego smsa. To się nazywa szczęście. Jednak system gry wyklucza raczej takie prawdopodobieństwo. Premiowani są gracze którzy wysyłają najwięcej smsów, bo każdy kolejny wart jest więcej punktów.  
Potwierdza to analiza list zwycięzców, gdzie (może to przypadek), niektórzy widzą te same nazwiska z czasami małych miejscowości (plus publikuje tylko pierwszą literę nazwiska)
Za pierwszego smsa o ile pamiętam dostałem 100 losów, ale z późniejszym etapie za smsa dostawało się kilka a może i kilkadziesiąt tysięcy punktów.
Pierwszy warunek wygrania auta, to włączenie się do gry pierwszego dnia trwania loterii. Wtedy gra stosunkowo niewielu ludzi, przez co zwiększamy szanse.
Jeśli nie możemy liczyć na własne szczęście, trzeba poświęcić trochę gotówki- dokładnie ile nie wiem, nie testowałem jeszcze, załóżmy że 1000 zł.
Pierwszego dnia trzeba wysłać najwięcej smsów, przez co zyskujemy przewagę nad innymi graczami. Załóżmy że pierwszego dnia wysłaliśmy smsy za 500 zł i mamy milion losów, a w kolejnych dniach wysyłamy tylko po jednym smsie aby brać udział w losowaniu. Mamy wtedy wielką przewagę np. nad osobami które włączają się do zabawy 10 dnia. Nasze już wtedy 11 milionów losów kontra ich 100.
    W tej edycji konkursu nie biorę udziału, za późno zauważyłem że się zaczął (reklamy w tv wystartowały kilka dni po rozpoczęciu zabawy).
Potem skutecznie zniechęciły mnie smsy wysyłane przez organizatorów. Są bezsensowne i nachalne. Mam wrażenie że organizator zatrudnił bandę buraków nie mających pojęcia o marketingu.
Zamiast napisać: Zapraszamy pana do wzięcia udziału w loterii, ma Pan szansę na wspaniałe nagrody... mamy:

"WZYWAMY posiadacza numeru..... do NATYCHMIASTOWEGO wysłania SMSa o treści TAK na 7419 (4,88zl) Sprawa dotyczy samochodu GOLF.Reg. plus.pl"
"Dokumenty auta VW GOLF czekają w Loterii Plusa na zwycięzcę do odbioru. Wyślij przynajmniej 1 BEZPŁATNY SMS o treści GOLF na 8010! SMS DARMOWY Reg. plus.pl"
(czyżby desperacja?)
pozostałe smsy wykasowałem ale było np tak:
Proszę o potwierdzenie czy nr.... należy do Pana.
Właściciel nr... proszony jest o wysłanie sms 
Jak ktoś ma w telefonie te smsy, wzywam go do podania ich treści :-)
Pozdrawiam
-------------------------------------------------------
patrząc na źródła ruchu przychodzącego stwierdzam że najczęściej wyszukiwane słowo kluczowe które kieruje użytkowników na bloga to : "reg.plus.pl ". Czy Państwo szukają co znaczy reg.plus.pl? Według mnie to: Regulamin konkursu znajdziecie na stronie www.plus.pl

108 komentarzy:

  1. Dzięki za podzielenie się swoją uwagą - podobnie myślę.
    Nie cierpię bezmyślności nachalności.
    Zaczynam także nie cierpieć PLUSa

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajrzałam tutaj z tego powodu, że mnie również denerwuje nachalna forma smsów.
    Mam podobne jak Wy wrażenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja takie SMSy dostałem np.
    ABONENCIE!Jeśli nie chcesz samochodu,nie odpisuj GOLF na 7419. Ty DECYDUJESZ! (4,88)
    Apelujemy! ZATWIERDZONO,że AUTO GOLF ZOSTANIE WYDANE na 100%. TAK JEST ZAPISANE w Regulaminie Loterii. PROSZE wysłać 1 SMS o treści TAK na 7419! (4,88)
    No chamstwa nie zniese!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem w plusie 13 lat i przez ten konkurs w którym naciągają ludzi już na pewno rezygnuje z ich usług. pozdrawiam naciągaczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. hej, nie rezygnuj z plusa albo przynajmniej zastanów się porządnie przed podjęciem decyzji. W innych Polskich sieciach jest tak samo, wiem z doświadczenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie zastanawia ten znaleziony na innym forum
    fragment listy zwycięzców:
    25.10.2010 Jaworzno Andrzej K. VW Passat CC
    2.11.2010 Jaworzno Joanna K. VW Passat CC
    4.11.2010 Gorzów Wielkopolski Paweł D. VW Golf
    5.11.2010 Gorzów Wielkopolski Anna D. VW Golf
    23.11.2010 Lublin Łukasz S. VW Golf
    12.11.2010 Lublin Wiktor S. VW Golf
    22.11.2010 Biała Podlaska Andrzej C. VW Passat CC
    16.11.2010 Biała Podlaska Adam C. VW Golf
    22.10.2010 Kraków Dariusz W. VW GOLF
    15.11.2010 Kraków Przemysław W. VW Passat CC

    Dziwne, ze tak rodzinnie wygrywają nagrody, hmmm... czyżby pracownicy Plusa?

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, według mnie nie są to pracownicy plusa. Jak ktoś wygrał samochód wydając np jak we wpisie 1000 zł, to jest kilkadziesiąt tyś zł do przodu, kupują więc drugą aktywację i mogą pozwolić sobie na wydanie bardzo dużych pieniędzy, wysyłają więc dużo smsów i wygrywają kolejny samochód. Zwykli przypadkowi smsowicze nie mają z nimi szans i tylko składają się na ich nagrodę...

    OdpowiedzUsuń
  8. Apelujemy! ZATWIERDZONO,że AUTO GOLF ZOSTANIE WYDANE na 100%. TAK JEST ZAPISANE w Regulaminie Loterii. PROSZE wysłać 1 SMS o treści TAK na 7419! (4,88)
    dostałem takiego wlasnie sms i wiecie co wam powiem ze plus kreci bata sam na siebie bo z tym sms mozna spokojnie isc do sadu juz i domagac sie sadownie odebrania nagrody ?? czy nie tak ?? i slychac juz coraz czescie o takich sprawach rozstrzyganych na korzysc osoby ktora dostaje dostala takiego sms takze nie wiem co pluys osiaga takim dzialaniem

    OdpowiedzUsuń
  9. Według mnie z takimi smsami do sądu nie ma po co iść. Są napisane po chamsku, ale nie ma w nich konkretnej obietnicy że właśnie Tobie zostanie wydane auto. "ZATWIERDZONO,że AUTO GOLF ZOSTANIE WYDANE na 100%. TAK JEST ZAPISANE w Regulaminie Loterii." To prawda. Zostanie wydane... komuś na pewno...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja dostałem:
    Do osoby z numerem ... GRATULACJE. Napisz SmSa o treści ODBIOR na nymer 7419. VW Golf czeka na właściciela

    OdpowiedzUsuń
  11. jeśli nie chcesz otrzymywac informacji o loteriach,to wyślij na nr 8888 smsa o treści:
    Start blokada

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem klientem plusa z 6-7 lat ale tak mnie wnerwili tymi nachalnymi smsami że też rezygnuje z ich sieci

    OdpowiedzUsuń
  13. Zobaczcie jakie konkursy ma era, już wole te głupie smsy niż naciąganie na kasę http://michaaaal.blogspot.com/2010/11/drobnym-druczkiem.html

    OdpowiedzUsuń
  14. 10/12/10 09:31 czy zgodzilbys sie na ewentualny ODBIOR samochodu GOLF w Warszawie?Wyslij SMS o tresci TAK na 7419.(4.88zl)Reg:plus.pl
    i inne podobne trescia do tych tu cytowanych ,otrzymalam od nich juz okolo 70 mozenawet ponad SMS .naiwnie odezwalam sie na ten darmowy ,i pare bo napisalam w nich zeby dali mi spokoj,aletonic nie dalo , lawina ruszyla,nie odpowiadam ale czekamkiedy bedzie setka SMS-ow od nich

    OdpowiedzUsuń
  15. dobrze , ze chociaz w nocy nie wysylaja , mamnadzieje , ze sie tokiedys skonczy , wiecej nie zaryzykuje i nie odpowiemnazaden Sms ,tak jakdo tej pory hahhaaa glupichnie sieja sami sie rodza , czasem tak jakos nastapi zacmienie .... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. znam to, chwila nieuwagi, fajna reklama, marzenia i już... też tak mam, wysłałem smsa a w odpowiedzi ze 20.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiadomość do 6......: za 9 min.kończy się czas na to potwierdzenie. Trzeba wysłać TAK na 7419. Chodzi o samochód GOLF(4,88zl) reg.plus.pl) Hmm , mam podejrzenie że w centrum rozsyłania smsów nie pracują Polacy, jakieś te smsy mało gramatyczne, nie żebym się czepiał, ale gdybym nie wiedział o co chodzi to z takiego smsa nic bym nie zrozumiał

    OdpowiedzUsuń
  18. A do mnie przyszedł taki:

    GWARANTUJEMY w 100%, ze auto GOLF bedzie wydane ZWYCIEZCY. Abonent z NR(tutaj mój nr.) proszony o wyslanie SMSa o tresci OK na 7419 (4,88zl) Reg. plus.pl

    plisssssssss....

    OdpowiedzUsuń
  19. co tam telefony.
    http://tnij.org/cdate

    OdpowiedzUsuń
  20. oto treść, smesa do plusa w odpowiedzi na smesy za 4.88 w sprawie golfa, którego właśnie wysłałem :) - "Wsadzcie sobie tego golfa w dupę, a jak będziecie dalej nękać mnie smesami to podam was do prokuratury za wyłudzanie pieniędzy."

    OdpowiedzUsuń
  21. niezłe :-) pewnie odpiszą: gratulujemy jesteś coraz bliżej samochodu...

    OdpowiedzUsuń
  22. Skończyła się afera hazardowa na automatach(jednoręki bandyta)zastąpiono ją drugimi automatami wyłudzającymi od ludzi pieniądze w nachalny sposób przez smsy.

    OdpowiedzUsuń
  23. a ja napisałam:jesteście bandą cynicznych bezwzględnych naciągaczy;takie ludzkie śmieci; mam nadzieję że życzenia które ślę pod waszym adresem spełnią się w 100%.I co? Nikt się nie obraził.Sms-y przychodzą nadal.Najgorsze jest to że zupełnie nie pamiętam żebym świadomie wzięła udział w tej"zabawie".Chyba że kliknęłam coś odruchowo.To samo mam z numeremt tv2/podobno/ Nie oglądam w ogóle tv publicznej a jestem dręczona konkursami o których nie mam pojęcia

    OdpowiedzUsuń
  24. wie ktos jak to usunac? ciagle dostaje te smsy..

    OdpowiedzUsuń
  25. "W przypadku, gdy Uczestnik nie jest zainteresowany otrzymywaniem wiadomości SMS od Organizatora może wysłać, na odpłatny numer 7419 lub na bezpłatny numer 8010 wiadomość SMS o treści STOP. Wysłanie wiadomości SMS o takiej treści skutkuje zaprzestaniem wysyłania dodatkowych informacji przez Organizatora, chyba, że Uczestnik ponownie przystąpi do udziału w Loterii."

    OdpowiedzUsuń
  26. Powiem tak ja trochę wydałem w tę gierkę kasy. Mam obecnie 158.708.070 pkt.(losów) Myślicie że coś wygrałem? Nie, nie, nie...

    OdpowiedzUsuń
  27. wiem na 100%,że w loterii Orange ,ludzie wygrywali...sama widziałam na własne oczy z bmw jedynki w komisie, nówki funfelki nie śmigane,nie zajerestrowane...

    OdpowiedzUsuń
  28. Też dostałem takiego sms http://couponmommyof2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziś podczas zakupów dostałem takie:" ZAWIADOMIENIE. Komisja Nadzoru Loterii pyta: czy nr ...jest Państwa?Jeśli tak, proszę wysłać BEZPŁATNEGO SMSa o treści TAK na 8010. Dotyczy auta GOLF!plus.pl" Co mam z tym zrobić? Numer należy do mnie a jak nie odpowiem, to co zabiorą mi go?

    OdpowiedzUsuń
  30. alina .... zatwierdzono ,ze auto golf zostanie wydane na 100%.Tak jest zapisane w regulaninie loterii.Prosze o wyslanie 1sms tak na nr 7410....i co teraz ...czyzby prezent pod choinke?

    OdpowiedzUsuń
  31. gratulyjemy!wygrales gofa jezeli chcesz uslyszec te slowa to obowiazkowo musisz wyslac smsa -wyslalem i otrzymalem kolejnego glupiego smsa

    OdpowiedzUsuń
  32. 7419 to nie jest numer firmy PLUS. Bo z tego numeru otrzymałem sms z wielkiej kumulacji RMF FM ale dzisiaj zauważyłem że także niby z tej loterii Plusa wysyłają z tego numeru co mnie zdziwiło i treść sms jest identyczna... Więc nie gniewajcie się na PLUSA bo to nie jest jego wina że ktoś się podszywa...

    OdpowiedzUsuń
  33. jebac plusa oszusty!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. cała moja rodzina rezygnuje z plusa naciagli mnie na 100zł tyle wydalem na sms a golfa nie ma

    OdpowiedzUsuń
  35. Przeczytajcie sobie nr 51 Angory - tam jest wyjaśnione jak i kto wygrywa.

    OdpowiedzUsuń
  36. Artykuł faktycznie świetny. Oto link do oryginalnego tekstu: http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/471160,grupa_trzymajaca_sms_owe_loterie.html
    Uświadomiłem sobie że mój tekst na temat jak wygrać Golfa jest naiwny jak dziecka. Podejrzewałem że są zawodowi gracze, ale nie mafie smsowe...

    OdpowiedzUsuń
  37. http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/471160,grupa_trzymajaca_sms_owe_loterie.html

    OdpowiedzUsuń
  38. otrzymuję smsy z 7419 ale każą odpisywać na 8010 - wie ktoś o co "chodzi"

    OdpowiedzUsuń
  39. PILNY KOMUNIKAT: Wyślij ZA DARMO 1 SMS o treści PLUS na 8010 (NUMER DARMOWY). Otrzymasz dobrą wiadomość!Reg.www.plus.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. wygrałem:):):) juhuuuu ale prezent na święta:):) wiecie jak się ciesze mam nowego golfaaaaaaaa:):):)

    OdpowiedzUsuń
  41. Apelujemu! Wygrales w loterii plusa premie.Odbierz ja przed przyznaniem samochdu.Mam 5 min. na wyslanie sms.Wyslalem go w 1 min.i znowy te kretyny powtarzaja te same sms.Pojde do plusa i zrezygnuje z tego powalonego operatora

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja otrzymałem niemal 70 SMS, które konsekwentnie odrzucałem. Komórka leżała bez opieki i syn przyjął radosną wiadomość, która był tu wielokrotnie cytowana.
    Znowu mam zapieprz z odrzucaniem natrętnych SMS.
    Ale upierdliwi facusie.
    Jeżdżę po zaśnieżonych drogach Reniawką Koleosem i po kiego mi jakaś "niskopodwoziówka" golf.

    OdpowiedzUsuń
  43. Też mam masę takich wiadomości i podobnie jak napisano wyżej - wnuk zajął się miom telefonem- mam już kilkanaście milionów punktów premii- TRUCHLEJĘ na myśl- JAKI BĘDZIE RACHUNEK ZA TELEFON? Może pół ceny tego zakichanego Golfa- a nawiasem mówiąc- jest on mi zbyteczny, mam wełniany, cieplutki golfik na obecne mrozy i śniegi. Podsumowując- od akcji mojego wnuka telefon niszę na smyczy- wara od niego i od tych sms-esów kłamliwych.

    OdpowiedzUsuń
  44. ZAWIADOMIENIE.PROTOKOL PRZEKAZANIA AUTA GOTOWY! Wyślij DARMOWEGO SMSa TAK na NR 8010. Sprawa POWAŻNA, chodzi o informacje o nagrodzie GOLF w loterii plusa. plus.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. W tym Plusie to nie myślą,chyba więcej zarabiają na naciąganiu ludzi, bo nie umieją liczyć ile klientów stracą .Czy nie można tych gier prowadzić inaczej ,nie okłamywać prowadzić jasne zasady!!! Dość obłudy i kłamstw za które nikt nie odpowiada!Czy liczy się kasa , nie ważne jak zarobiona! To może zaczniecie narkotyki sprzedawać!Naciągacie biednych ludzi bo bogaty ma was w d..Opamiętajcie się ! Niech w tej Polsce coś się zmieni.Może politycy wreszcie też
    przestaną obiecywać .Tak samo jak Kościół Katolicki obiecuje drugie życie! To jakaś paranoja!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  46. Jestem w plusie ponad 10 lat.Płacę systematycznie rachunki,jestem osobą fizyczną.Tak bardzo chciałem mieć samochód,że postanowiłem zagrać.Na smy wydałem ponad 2.000 zł.Dziś przeczytałem wasze komentarze.Wierzyłem,że firma plus jest firmą solidną lecz się pomyliłem.Od tej pory będzie moją firmą dopóki nie skończy mi się umowa.Można się ustrzec takich sms-jak 7419 dzwoniąc do operatora i sobie zastrzec ten numer.Mimo to,że mam bardo wiele korzyści w rozmowach w plusie z pełną stanowczością rezygnuje z usług w tej firmy.Ci co wysyłają te sms-y to są wielkie ch....

    OdpowiedzUsuń
  47. Przez te ich bezmyślne, nachalne, zakłamane smsy też z nich zrezygnuje!!! i jeśli ktoś to przeczyta z Plusa to mam jedno zdanie do powiedzenia: "Wsadźcie sobie tego Golfa w tyłek!!!!!"

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja dostałem coś takiego:
    ZATWIERDZONO,że AUTA VW GOLF ZOSTANĄ WYDANE na 100%.TAK JEST ZAPISANE w Regulaminie Loterii.PROSZĘ wysłac 1 SMSa TAK na 7419! (4,92zł) Reg:plus.pl
    (opisałem tak jak dostałem)

    OdpowiedzUsuń
  49. macie wszysty racje,ja mam omege za swoje zlotowki i jestem pewien ze istnieje naprawde

    OdpowiedzUsuń
  50. za 3 tygodnie koniec UMOWY i KONIEC z WASZYMI PIEPRZONYMI G O L F A M I . przechodzę do PLAY

    OdpowiedzUsuń
  51. "APELUJEMY prosze wyslac 1 SMSa o tresci TAK na DARMOWY NUMER 8010. Sprawa wazna, bo chodzi o GOLFA. Komisja Nadzoru Loterii POTWIERDZA w 100%. Reg: plus.pl"

    Ogólnie rzecz biorąc piszą ogólnikami "wytłuszczając" przy tym "gotowość golfa do obioru". Oczywiście, że nie piszą, że zostanie on wydany akurat Tobie, ale dla mnie sprawa jest jasna -liczą, że tak pomyślisz. W "plusie" jestem odkąd mam tel. kom., czyli od ok. 10 lat. I niedługo zmieniam sieć, bo to co oni ostatnio odwalają to już mała przesada...

    OdpowiedzUsuń
  52. Właśnie przed chwilą dostałam smsa o treści:"Apelujemy: proszę wysłać 1 smsa o treści "TAK" na darmowy numer 8010, sprawa ważna, bo chodzi o GOLFA.Komisja Nadzoru Loterii potwierdza w 100%. Reg:plus.pl"
    No i co mam o tym myśleć?

    OdpowiedzUsuń
  53. Ze tez wiara az taka g.upia jest... Ludzie, czy Wy sie kiedykolwiek nauczycie rozumu? Nie bede wiecej pisal, bo nie zrozumiecie...

    OdpowiedzUsuń
  54. Oszusci naciagacze!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  55. Kolejny raz APELUJEMY KONIECNZIE TRZEBA WYSŁAĆ SMSa o treści TAK na 7419. Czeka SAMOCHÓD GOLF! To jest potwierdzone!(4,92ZL). Reg: plus.pl

    Co wy na to ??? Wysyłas czy nie ??

    OdpowiedzUsuń
  56. ...organizator dużej loterii może liczyć na ok. 100 tys. wiadomości dziennie po 4 zł netto każda. Czyli prowadząc akcję przez 100 dni, staje się bogatszy o 40 mln złotych. Nawet jeżeli od tej sumy odejmie się koszt nagród (8,3 mln zł), akcji reklamowej oraz opłacenia operatora konkursu, w kieszeni zostanie mu przynajmniej 10 mln zł.

    OdpowiedzUsuń
  57. wysłałem na 8019 STOP i dalej nękają... zadzwoniłem do konsultanta a ten bredzi, że systemu nie da się przestawić i to będzie trwało jeszcze pięć dni. XXIwiek! po prostu go opierdoliłem - niech mnie podadzą do sądu! kurwa jego mać!

    OdpowiedzUsuń
  58. Klient nr.2601
    zostałam naciąnięta na kwotę 3 500,00 zł to jest już okolo 2 000 000 szans i dalej mam głupie smsy. To jest koszmar a tak ufałam Plus-owi Wierzę ,że dalej nie będę oszukiwana

    OdpowiedzUsuń
  59. Niedługo mi stuknie 10lat z plusem. I to by było na tyle. PAPA BARANY.

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja też jestem tyle lat w plusie i te pieprzone sms-y doprowadzają mnie do szału.

    OdpowiedzUsuń
  61. kurwa jebany plus - traktują ludzi jak gówno, a sami nie potrafią stworzyć sensownego systemu loterii itd. kasują po 2zł za rozmowę z konsultantem zeby wyłącyć nr 7419. za moment beda wysyłac spam z 7420 i trzeba bedzie dzwonić znowu by zastrzec wszystkie numery od 01 do 1.000.000 - każdy po 2 zł oczywiście. jebane garbate świnie...

    OdpowiedzUsuń
  62. To beznadzieje, zgadzam się.
    Treść którą dostałem:
    Kolejny raz APELUJEMY KONIECNZIE TRZEBA WYSŁAĆ SMSa o treści TAK na 7419. Czeka SAMOCHÓD GOLF! To jest potwierdzone!(4,92ZL). Reg: plus.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. Kolejny raz APELUJEMY KONIECZNIE TRZEBA WYSŁAĆ
    SMSa o treści TAK na nr7419. czeka SAMOCHÓD GOLF
    To jest potwierdzone!)Reg: plus
    Podobnych otrzymałem kilkanaście i NIC myślę, że
    tydzień temu program Tv wyjaśnił sposób naciągania
    ludzi(dziękuję dziennikarzowi,który podjął się
    wyjaśnienia u samego prezesa S-ki Loterii.)

    OdpowiedzUsuń
  64. Należy być realistą nie liczyć na łatwy zysk , czy okazję , gdyż sami wpadamy we własne sidła. Takie loterie , konkursy bazują na naszych słabościach , nadziejach i powtarzam to My sami swoim działaniem budujemy fortuny niestety bardzie sprytnym od Nas

    OdpowiedzUsuń
  65. Czy Plus jest bezkarny??????
    Precież to zwykłe złodziejstwo???

    OdpowiedzUsuń
  66. A ja mam taki wpis,,Kolejny raz apelujemy! koniecznie trzeba wyslać SMSa o treści TAK na7419 ,Czeka SAMOCHOD GOLF!To jest potwierdzone!,4,92 zł.Reg,plus,pl ,,,A kilkanaście jakie wyżej wymieniacie też otrzymałam .

    OdpowiedzUsuń
  67. jak sie dowiem gdzie znajśc firme która mnie nęka esemesami i chce mnie naciągnąc na koszty nabijając sobie portfel pojade tam i urwe łeb szefowi a tego golfa którym mnie chcą za wszelkom cene uszczęśliwic wsadze mu w dupe

    OdpowiedzUsuń
  68. operator plusa to złodzieje naciągajom naiwnych ludzi na kase olac skurwysynów i przejśc do innej sieci

    OdpowiedzUsuń
  69. Od tygodni otrzymuje te głupie SMS-y.W piątek wysłałem meila do rzeczniczki Polkomtela o bezwłoczne zablokowanie. Dzisiaj otrzymalem odpowiedz, żebym czekał cierpliwie, odpowiedż zostanie udzielona, a te cholerne sms-y w dalszym ciągu zaśmiecają mójnumer. Chyba powiadomię Urząd Ochrony Konsumentów o wszczecie postepowania przeciwko POLKOMTELOWI. SZARLIK

    OdpowiedzUsuń
  70. JA NALEŻE DO PLUSA I PLEJA,SZCZEŻE MÓWIĄC JESTM BARDZO ZADOWOLONA Z PLEYA.PLUS TO BANDA ZŁODZIEJI,I JAK SKOŃCZY MI SIĘ UMOWA TO REZYGNUJE Z PLUSA.A CO DO TYCH SMSÓW ŻE WYGRAŁEŚ GOLFA TO NACIĄGANIE LUDZI I NIC WIĘCEJ

    OdpowiedzUsuń
  71. A JA WYGRAŁEM TE WSZYSTKIE GOLFY I NIE WIEM GDZIE MAM JE POSTAWIĆ BO MI BRAKUJE PODWÓRKA PRZED DOMEM

    OdpowiedzUsuń
  72. witam.wlasnie zakonczylam te debilne wysylanie smsow do mnie z info o golfach. 8010 "stop". odeslali smsa ze wypisali mnie z listy :-)ufff

    OdpowiedzUsuń
  73. Ja dostałem dziś gratulacje za to że numer telefonu należy do mnie :-) Naprawdę w tej loterii pozatrudniali samych baranów. "Czy numer... należy do Ciebie? Jeśli tak to gratulacje. Wyślij TAK na 8010- SMS CAŁKOWICIE za darmo! reg:plus.pl"

    OdpowiedzUsuń
  74. plus to skurwysynskie złodzieje i bandyci bizmesmeni złodzieje robiom kase na naiwnosci biednych ludzi na sybir z hujami albo do pieca

    OdpowiedzUsuń
  75. Uwaznie przeczytaj komunikat specjalny Ten numer zostal wytypowany należy pilnie wyslać sms o treści tak na numer 7419 inaczej szanse przepadną taki dostałam sms .Następny KOMISJA NADZORU LOTERI PILNIE APELUJE o wyslanie sms o treści okna 7419 Dotyczy golfa GRATULACJE uprawnienia zostaną przyznane haha ściema

    OdpowiedzUsuń
  76. ZACHWILE ZAMYKAMY SESJE PREMIOWA DLA NUMMMERU ...
    MASZ JESZCZE TYLKO 5 MINUT! DOKUMENTY GOLFA CZEKAJA NA ODBIOR? SLIJ WYGRANA NA 7419
    CENA 4,92 zl
    WCZORAJ DOSTALAM DZISIAJ NIC NIE PRZYSZLO CO WY NATO??????

    OdpowiedzUsuń
  77. Naprawde trzeba z tymi niechcianymi sms zrobić porządek oddać ich do Sądu tak nie może być na chama komus wysyłac tych sms .to jest chore .Już mi to po nerwach działa nawet w niedziele nie dają spokojnie odpoczywać i to od rana do póznej godziny,i takie same sms ja też dostaje.

    OdpowiedzUsuń
  78. dziś widziałem reklamę konkursu w Orange. Już współczuję abonentom Orange.

    OdpowiedzUsuń
  79. W przypadku, gdy Uczestnik nie jest zainteresowany otrzymywaniem wiadomości SMS od Organizatora może wysłać, na bezpłatny numer 8010 wiadomość SMS o treści STOP. Wysłanie wiadomości SMS o takiej treści skutkuje zaprzestaniem wysyłania dodatkowych informacji przez Organizatora, chyba, że Uczestnik ponownie przystąpi do udziału w Loterii. Wysłanie wiadomości SMS o treści STOP nie oznacza pozbawienia Uczestnika udziału w losowaniu nagród, o ile spełnił warunki określone w niniejszym Regulaminie. W przypadku ponownego przystąpienia do Loterii, do wyniku punktowego Uczestnika dolicza się punkty zdobyte przez niego przed wysłaniem wiadomości SMS o treści STOP.

    OdpowiedzUsuń
  80. W Orange można bez problemu wyłączyć. Przynajmniej informacje o BMW się udało. Co do plusa, kilka dni temu wysłałam smsa o treści STOP. W odpowiedzi dostałam... kolejny spam. Arrrgh.

    O ile już smsy z treścią typu "dokumenty przekazania golfa" itp. były irytujące, tak dziś przeszli samych siebie. Cytuję: "W razie gdybyśmy chcieli dzwonić, czy jesteś dostępny pod numerem xxx xxx xxx? Odpisz smsem TAK na nr 7419(4,92zl)". Ani słowa o loterii czy choćby regulaminie. UOKiK mógłby nałożyć jakąś karę, tylko trzeba ich zasypać skargami.

    Wie ktoś, czy play robi takie cyrki? Mam wielką ochotę zmienić sieć.

    OdpowiedzUsuń
  81. Wystarczy w googlach zapytać o Manfreda Rajmunda albo Lidkę ze Starych Siołkowic, aby zobaczyć, jak Ci gościowie namnażają wygrane na swoim koncie:

    - operator Orange
    BMW

    Rajmund - Stare Siołkowice

    - operator ERA GSM
    100 tys PLN

    Manfred K. Stare Siołkowice 01.07.2010
    Lidia Ś. Stare Siołkowice 25.06.2010
    Rajmund Ś. Stare Siołkowice 04.06.2010

    - operator PLUS GSM
    VW
    2.11.2010 Stare Siołkowice Lidia Ś. VW Golf
    8.11.2010 Nowe Siołkowice Marcin L. VW Golf
    15.12.2010 Stare Siołkowice Manfred K. VW Golf


    - operator Orange GSM
    nowy konkurs od stycznia 2011 o Audi

    03.01.2011 Rajmund - Stare Siołkowice A1


    itd ...
    Stare Siołkowice RULEZ !!!!

    OdpowiedzUsuń
  82. każdy kto przeczyta, ten zrozumie
    http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/471160,grupa_trzymajaca_sms_owe_loterie.html

    OdpowiedzUsuń
  83. coś dla użytkowników telefonów nokia: http://tnij.org/testnokia

    OdpowiedzUsuń
  84. Ja dziś dostałam, że mam dać odpowiedź w 15 minut i Golf już mój tylko 4,92 zł. Chyba im dużo brakuje tych esm , że są tak nachalni ja od 3 dni to dostaje 3 - 4 dziennie narazie wzywaja ale moze będą i pogróżki bo czego sie nie zrobi dla kasy.

    OdpowiedzUsuń
  85. Miałam takie same cyrki o jakich piszecie.Przed chwilę wysłałam sms-a na 8010 w treści STOP.Zanim zdążyłam
    powrócić do menu przyszła odpowiedż z numeru 7419,cytuję:
    "Numer został wypisany z listy wysyłkowej.Dziękujemy".
    Ciekawe na jak długo będzie spokój?.

    OdpowiedzUsuń
  86. To daj znac czy poskutkowalo, mnie to bawilo i ciekawilo jak mozna manipulowac trescia dajac naiwnym ludziom nadzieje. Ale trwa to juz za dlugo. Czy ktos wie kiedy koniec? Bo dzis znowu dostalam z 7419:"Pytanie od Organizatora Loterii Plusa: czy nr 6.........nalezy do Ciebie? Jesli tak, GRATULACJE! Wyslij TAK na 8010- SMS CALKOWICIE ZA DARMO! Reg.plus.pl" Nastepne pytanie -co maja z tego jesli ludzie wysylaja na darmowy nr? Bo jesli wyludzaja kase to rozumiem, ale przymuszanie do darmowych smsow to nie czaje. Daje znac, ciekawi mnie to :) Ale nie wysylam nawet na darmowe.

    OdpowiedzUsuń
  87. Wysłanie smsa na ten darmowy numer to niejako wejście do "zabawy" Po takim smsie dostaniesz 7 smsów jeszcze tego samego dnia...

    OdpowiedzUsuń
  88. Zobaczcie jakie to oszustwo mam losów 3.489.070.100 i nadal nic nie wygrałem. Zainwestowałem około 2000 zł. Pomyślcie ile losów mają Ci co wysyłają po 20.000 zł na Passat-y CC??!!

    OdpowiedzUsuń
  89. Pozdrawiam wszystkich NACIĄGNIĘTYCH - też dałem się nabrać i kilka wysłałem -teraz SZCZERZE ŻAŁUJĘ.niech ktoś wymyśli jak im dać nauczkę... może zbiorowy pozew? Zająłby się tym ktoś? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  90. ja napisałam ,żeby się odpierdolili i dalej piszą

    OdpowiedzUsuń
  91. Te smsy nie obiecują nic KONKRETNEJ osobie, ale z około 100 które odebrałem w dwóch Plus mnie oszukał. Napisali GWARANTUJEMY CI NA 100% ŻE BĘDZIESZ ZADOWOLONY! Wysłałem 3 smsy... no i jestem bardzo NIEZADOWOLONY! W drugim było DZIŚ MASZ SZCZĘŚCIE - ponownie mnie Plus oszukał. To był wyjątkowo pechowy dzień. Jak widac Plus to Kłamcy i oszuści :)

    OdpowiedzUsuń
  92. na 8010 wysli SMS - STOP

    OdpowiedzUsuń
  93. chciał bym zaznaczy .że dotyczy to nie tylko plusa ale orange i innych sieci.naciąga sie młodzież i dzieci pustosząc ich konta ,czy ktoś wezmie się za tych złodziei oszustówi naciągaczy?

    OdpowiedzUsuń
  94. Usilnie apelujemy!Wyślij TAK na 7419 - czeka na Ciebie WSPANIAŁA wiadomość o 2 GOLFACH!TAK, to jest potwierdzone w 100% (4,92zł)..........................pewnie ta wspaniała wiadomość to to że jeszcze mam szanse wygrać któregoś z tych 2ch golfów.........Idioci z Plusa!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  95. CZYTAJĄC KOMĘTARZE WIDZE ŻE DAJECIE SIE NABIERAĆ JAK DZIECI.PAMIĘTAJCIE WY JESTEŚCIE OD TEGO BY IM PORTWELE NABIJAĆ,A NIE ONI MAJĄ WAM DAWAĆ JAKIEŚ GOLF.

    OdpowiedzUsuń
  96. My Polacy jesteśmy tępym narodem,dlatego tak świetni można nas kręcić.Pseudo BIZNESMENI tylko obmyślają co tu nowego podesłac by złapali chaczyk,i zakażdym razem udaje im siei kasiorka wpływa,a jeszcze jak widzą ze napieracie smsy do nich to mają pompe z was,pewno myślą co za kargule naiwne,za ta te smsy tak nabijają se kase ze im odpierdala,i myślą jaki ja jestem Pan wielki ,napewno wszyscy paczą jaki jestem bogaty jaki mam dom pewno mi zazdroszczą.I TERAZ POMYŚLCIE CZYM TAKA ŁAJZA SIĘ ODRÓŻNIA OD ZWYKŁEGO ZŁODZIEJA JEST TAKIM SAMYM ZŁODZIEJEM TYLKO W LEBSZYM OPAKOWANIU.

    OdpowiedzUsuń
  97. Dobra wiadomość. Już jutro koniec loterii Plus

    OdpowiedzUsuń
  98. Usilnie apelujemy!Wyślij TAK na 7419-czeka na ciebie WSPANIAŁA wiadomość o 2 GOLFACH!TAK to jest potwierdzone w 100%!(4,92zł)

    OdpowiedzUsuń
  99. Mam juz dosc tych codziennych sms-ow (od grudnia)- nie odpowiadalam.Mam nadzieję ,ze wkrotce koniec tego naciagania

    OdpowiedzUsuń
  100. To mnie naciągneli na 200 zł ale ja głupi i dziadek dałem się nabrać . Mimo to pozdrawiam takich jak ja .

    OdpowiedzUsuń
  101. Miał być koniec a tu dziś mam:
    Prosze NATYCHMIAST potwierdzić czy numer 6... jest Państwa? Serdeczne GRATULACJE. prosze wysłać TAK na 8010- numer całkowicie darmowy

    OdpowiedzUsuń
  102. nieprawda,że głupi konkurs już się skończył.Przed chwilą dostałam któregoś z rzędu sms-a ,proszę więc o wyrozumiałość.Odpowiedż moja :pocałujta w d..ę wójta

    OdpowiedzUsuń
  103. TO OSZUST ALE MAM DOWODY WSZYSTKIE ODPISANE SMSY KTÓRE PISAL "WYGRAŁEŚ" I INNE RÓWNIEŻ JAKIŚ TEMATY I JESZCZE CZEKAJ AZ ZADZWONIĄ I NIC A W SUMIE MAM PONAD 87 MILIARDY PUNKTÓW. NAJWYŻSZY CZAS NA SKARGĘ BĘDZIE POTRZEBNI WASZEJ OBECNEJ SPOTKANIE I TO ZROBIĆ BEZ ŻARTÓW.ZA MILIONY MILIONY LUDZI STRASZY ZAMIAST PISAĆ NIEUDANA DALSZA CZY COŚ TO SPOKO A NIECH TO SZLAG PISZE "WYGRAŁEŚ" I " CZEKAJ AZ ZADZWONIĄ" I NIC NIC ..MOŻE DOSTAJĄ CZEGO WYGRANE CI RODZINNY MOŻE BYĆ LUB MOŻE BYĆ PUŁAPKA. A....O

    OdpowiedzUsuń
  104. TO OSZUST ALE MAM DOWODY WSZYSTKIE ODPISANE SMSY KTÓRE PISAL "WYGRAŁEŚ" I INNE RÓWNIEŻ JAKIŚ TEMATY I JESZCZE CZEKAJ AZ ZADZWONIĄ I NIC A W SUMIE MAM PONAD 87 MILIARDY PUNKTÓW. NAJWYŻSZY CZAS NA SKARGĘ BĘDZIE POTRZEBNI WASZEJ OBECNEJ SPOTKANIE I TO ZROBIĆ BEZ ŻARTÓW.ZA MILIONY MILIONY LUDZI STRASZY ZAMIAST PISAĆ NIEUDANA DALSZA CZY COŚ TO SPOKO A NIECH TO SZLAG PISZE "WYGRAŁEŚ" I " CZEKAJ AZ ZADZWONIĄ" I NIC NIC ..MOŻE DOSTAJĄ CZEGO WYGRANE CI RODZINNY MOŻE BYĆ LUB MOŻE BYĆ PUŁAPKA. A....O
    1 lutego 2011 00:19 k u r w a czlowieku albo ze mna jest cos nie tak albo ty po polsku nie potrafisz mowic a co do plusa to BANDA PERFIDNYCH NACIAGACZY KTOS POWINIEN WNIESC WIEKSZE RESTRYKCJE CO DO TY SMSow

    OdpowiedzUsuń
  105. Czy nr 8010 jest numerem bezpłatnym w Plusie? Czy jak chodź raz wyślę sms na ten nr. to pobiorą mi kasę i nie będę mogła się od nich uwolnić? Proszę o odpowiedź i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  106. 8010 jest numerem bezpłatnym, ale wysyłając TAK na ten numer wyrazisty zgodę na otrzymywanie kilku uciążliwych smsow dziennie.

    OdpowiedzUsuń